Engageret og serviceminded supporter (studentermedhjælper)

 

Hvorfor UNIwise?

Er du godt i gang med dit studie, og har du lyst til at komme ud og prøve kræfter med den virkelige verden i en dynamisk it-virksomhed? UNIwise er en software- og konsulentvirksomhed, der tilbyder eksamens- og bedømmelsesplatformen WISEflow som en service til videregående uddannelser.

 

Jobbet

Jobbet er som studentermedhjælper i Customer Service, hvor du vil indgå som en del af den daglige kontakt med vores kunder. Arbejdspladsen er i Aarhus N, og arbejdstiden vil ligge mellem 10-15 timer om ugen. Som studentermedhjælper vil du arbejde sammen med erfarne folk inden for feltet, og du vil få et indblik i, hvordan vi arbejder med udvikling, support, test og vedligeholdelse af it-løsningen WISEflow. Du kommer bl.a. til at arbejde tæt sammen med vores IT-supporter i løsningen af diverse opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • At yde 2nd level-support
  • At vedligeholde vejledninger og dokumentation
  • At følge op på sager med underleverandører samt kundens 3. parts leverandører
  • At kvalitetssikre ny funktionalitet i systemet, herunder tests, feedback og evaluering

 

Krav

For os er de personlige kompetencer og dit drive vigtigere end en bestemt uddannelse. Vi forventer en kollega, der er imødekommende, serviceminded og lyttende over for både kunder og kollegaer. Dit sammenspil med kunderne og lysten til at gøre en forskel er altafgørende som studentermedhjælper i UNIwises supportafdeling. Vi forventer, at du:

  • Har teknisk forståelse og computeregenskaber og kan gøre teknisk information brugervenligt
  • Er flydende i dansk og engelsk på skrift og tale
  • Er kundeorienteret og har gode kommunikative evner
  • Kan arbejde selvstændigt på en struktureret og grundig måde

Du arbejder løsningsorienteret med henblik på at finde en løsning som både UNIwise, og kunden er tilfredse med. Du har let ved at sætte dig ind i nye systemer, og vi forventer, at du inden for kort tid er ekspert i produktet WISEflow.

 

Hvad kan UNIwise tilbyde dig?

  • Et venligt team med fokus på samarbejde og vidensdeling
  • Fleksible arbejdstider (kan tilpasses i forhold til studie)
  • Gode personaleforhold med frokostordning, frugt, fredagsmorgenbrød, fri kaffe og drikkevarer mv.
  • Professionel udvikling
  • Et uformelt arbejdsmiljø i en dynamisk virksomhed, der ekspanderer internationalt
  • En festlig personaleforening

 

Mere information om stillingen

Henvend dig til Head of Customer Service Eva Kaas på eva.kaas@uniwise eller +45 3132 2522. Send din ansøgning til eva.kaas@uniwise.dk hurtigst muligt og senest 18. februar, da vi holder samtaler løbende, indtil den rette kandidat er fundet. Ansøgninger medsendes CV, relevante eksamensbeviser samt referencer.